Doprava a platba

Doprava nábytku (stolů, skříní, kontejnerů), židlí a křesel je po celé České Republice zdarma a to vždy za první uzamykatelné dveře objektu.

Po předchozí domluvě jsme schopni zajistit i výnos do libovolného patra apod. avšak za příplatek dle charakteru trasy výnosu. Pokud máte o službu výnosu zájem, uveďte detaily (patro, dostupnost výtahu, atd.) do poznámky k objednávce. Následně vám bude nabídnuta cena za tuto službu k odsouhlasení. Jen za těchto podmínek je možné přizpůsobit způsob a harmonogram dodání vašemu požadavku. Bez předchozí domluvy nejsou schopni naši pracovníci provádějící rozvoz nadstandardní dodání zajistit.

U samostatně objednaného příslušenství k nábytku či židlím a drobných doplňků jako nástěnné police, věšáky, výsuvy apod. účtujeme poštovné a balné dle charakteru a rozměru zboží. V případě zájmu o samostatné objednání příslušenství nás prosím kontaktujte pro upřesnění možnosti dodání.

Většina nabízeného nábytku je skladem. Abychom vám mohli nabízet nejnižší ceny a dopravu zdarma, snažíme se dopravu různých objednávek vhodně slučovat dohromady.

Dodací lhůty nábytku, jež vedeme skladem

  • Kancelářské židle a doplňky jako jsou např. zásuvkové jednotky Vault objednané v menším množství odesíláme zpravidla přepravní službou PPL. Zboží takto expedujeme obvykle do 5 pracovních dnů od přijetí objednávky. Při požadavku na expresní dodání nás prosím předem kontaktujte ohledně možností rychlejšího dodání.
  • Nábytek s uvedenou dostupností "Skladem" nebo "Obvykle skladem" -  1 až 4 týdny dle aktuálního plánu rozvozů a reálné dostupnosti na skladě. Aktuálně dochází v celé Evropě k výpadkům dodávek materiálu a je tedy narušeno pravidelné doplňování skladu z výroby. Pokud na dodání spěcháte, doporučujeme dostupnost předem konzultovat na naší zákaznické lince 777 309 215 (Po-Pá 9 - 16 hod).  U objednávek malého objemu zejména do odlehlých příhraničních lokalit může být dodací lhůta i delší než uvedená. Z důvodů zachování komfortní dopravy zdarma jsme takové objednávky nuceni dopravovat sdruženě.

Kancelářský nábytek ve většině případů dopravujeme vlastní autodopravou v termínu dohodnutém se zákazníkem. Židle, křesla a menší typy nábytku v některých případech posíláme přepravní společností PPL nebo DPD případně poštou. Při využití přepravní služby PPL nebo DPD vám pracovník spedice dopraví zboží za první uzamykatelné dveře objektu.

Není-li možné na adresu dodání (tzn. na vzdálenost maximálně 20 metrů od vchodu do budovy) dojet automobilem po zpevněné komunikaci, má zaměstnanec realizující dodávku právo odmítnout její dodání, pokud usoudí, že by mohlo dojít k poškození nebo uvíznutí vozidla z důvodu špatného terénu. To samé platí, pokud není dostatečné přiblížení automobilem vůbec možné např. z důvodu uzavírky, zákazu vjezdu k objektu apod. Odběratel v tomto případě může zboží převzít na jiném k tomu vhodném a automobilem dostupném místě.

Osobní odběr zboží

Osobní odběr nábytku Hobis, Exner a židlí OfficePro je možný pouze po předchozí telefonické domluvě a úhradě na adrese skladu - Brázdimská 1843, Brandýs nad Labem. Není zde možná platba v hotovosti. U nábytku ostatních značek osobní odběr z technických důvodů není možný, dodáváme jej pouze vlastní autodopravou nebo přepravními službami.

Možnosti platby

  • Platba hotově našemu pracovníkovi nebo dopravci při převzetí zboží
  • Platba platební kartou on-line
  • Platba předem bankovním předem - SLEVA 2% NAVÍC Z CELÉHO NÁKUPU! Zálohová faktura se započtením slevy vám bude zaslána mailem po obdržení objednávky.
  • Platba bankovním převodem se splatností - Platí pouze pro státní organizace, školy a obce.

Převzetí zboží

Objednané zboží doporučujeme před převzetím od dopravce důkladně zkontrolovat za jeho přítomnosti. V případě, že obal jeví známky poškození přepravou, zásilku nepřebírejte a sepište s dopravcem reklamační zápis. Zásilka bude poté zpět doručena na naší adresu a v nejkratší možné době vám zašleme nové zboží. Pokud ihned po rozbalení zboží z neporušeného obalu zjistíte výrobní vadu, poškození nebo chybějící části, neprodleně nás o tom prosím informujte telefonicky nebo mailem ideálně s fotografiemi vady zboží.

Montáž kancelářského nábytku

  • Rádi vám zajistíme montáž veškerého nabízeného zboží. Cena montáže se zobrazuji ve druhém kroku nákupního košíku, kde je možné zvolit dodání bez montáže či s montáží.
  • V uvedené ceně je zahrnuto pouze smontování výrobku do stavu, ve kterém je zobrazeno na našem e-shopu. V ceně není zahrnuto kotvení či zavěšování na stěny. To se týká zejména závěsných polic, skříněk, věšáků tabulí, cedulek apod. Dále v ceně není započteno vrtání, frézování čí vyřezávání otvorů pro osazení zásuvkových panelů, nadstandardně přiobjednaných průchodek či zámků. Všechny uvedené vícepráce jsme schopni zajistit, cenu vám sdělíme na základě konkrétní poptávky, kterou lze uvést do poznámky k objednávce.
  • Kupující je povinen zajistit pracovníkům provádějícím montáž vhodné pracovní podmínky. Musí být umožněno sestavit nábytek na místě jeho umístění či uložení, stěhování již sestaveného nábytku našimi pracovníky na jiné místo je vyloučeno. Stejně tak je bez předchozí domluvy vyloučeno stěhování, montáž či demontáž stávajícího nábytku a jiného zařízení.
Odeslat článek známému   Vytisknout